P Per-Erik #1 Medlem · Stockholms Län · 2 632 inlägg 27 okt 2004 22:23 Per-Erik Medlem Stockholms Län 2 632 inlägg 27 okt 2004 22:23 #1 Takpannorna brukar vara spikade i dom 2 sista (nedersta) raderna.. är dom inte det?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 396 inlägg 28 okt 2004 07:35 MathiasS Medlem Stockholm 37 396 inlägg 28 okt 2004 07:35 #2 men Annae menar väl inbrädningen på undersidan, mellan vägg och hängräna.....? Och det är klart att det går att byta enstaka brädor! Fram med sticksågen bara!
men Annae menar väl inbrädningen på undersidan, mellan vägg och hängräna.....? Och det är klart att det går att byta enstaka brädor! Fram med sticksågen bara!
P Per-Erik #3 Medlem · Stockholms Län · 2 632 inlägg 28 okt 2004 23:35 Per-Erik Medlem Stockholms Län 2 632 inlägg 28 okt 2004 23:35 #3 ahhaa... det är klart det..! : Dom har igentligen ingen större funktion änn att se snygg ut.. ev leda luft in på vinden.. Bara o byta ut.. lite merkligt att dom är i dåligt skick.. där brukar dom ju vara skyddade för Vind o väder. hyggligt iallafall.. bara dom är målade..
ahhaa... det är klart det..! : Dom har igentligen ingen större funktion änn att se snygg ut.. ev leda luft in på vinden.. Bara o byta ut.. lite merkligt att dom är i dåligt skick.. där brukar dom ju vara skyddade för Vind o väder. hyggligt iallafall.. bara dom är målade..