1 879 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Takfärg
Skulle bara måla väggarna i garaget, men det spårade ur som vanligt... Konstaterar att jag nog vill måla taket också. Det är nu slarvmålat med någon liknande grundfärg, ser inte bra ut!
Men nu till min fråga, finns det någon lämplig takfärg som inte kostar hur mycket som helst? Nu menar jag väl inte allra billigaste, men en färg som är lätt att jobba med och som ger ett bra resultat. Ex jula, biltema eller nån annanstans...
Men nu till min fråga, finns det någon lämplig takfärg som inte kostar hur mycket som helst? Nu menar jag väl inte allra billigaste, men en färg som är lätt att jobba med och som ger ett bra resultat. Ex jula, biltema eller nån annanstans...
Självbyggare
· Stockholm
· 2 705 inlägg
2 lager av den billigaste färgen täcker ditt tak oavsett fabrikat då det är målat sedan tidigare
Såg nu att bauhaus har 10l Beckers takfärg för 439, borde väl vara något?? Tänkte om den kanske är lite mera lättarbetad än tex biltemas??
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Kan tipsa om att Bauhaus även har nån egen takfärg för 99/10liter som ioförsig behöver ett extra lager men den är ju nästan gratis
Blev Beckers vanliga takfärg från bauhaus, målade två lager och det täckte då så fint! 😊
Om du ändå var på bauhaus så kunde du köpt https://www.bauhaus.se/swing-color-tak-vagg-10l.htmlJohan Jatko skrev:
Men det viktigaste är att du blev nöjd.
Klicka här för att svara