Upptäckte idag att taket läcker smältvatten in på vinden. Troligtvis nåt tok med en ränndal. Känns inte läge att klättra upp nu och kolla/fixa med en halvmeter snö på taket. Eller måste man? Känns som att man är tvungen att ringa proffs i så fall och det känns ju inte billigt. Vad tror ni, kan det vänta tills det töat eller är det bråttom?:(
 
Se till att få bort snön på stället så det inte kan trycka på. Sen tar du det när det blir bra väder.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.