Upptäckte idag att taket läcker smältvatten in på vinden. Troligtvis nåt tok med en ränndal. Känns inte läge att klättra upp nu och kolla/fixa med en halvmeter snö på taket. Eller måste man? Känns som att man är tvungen att ringa proffs i så fall och det känns ju inte billigt. Vad tror ni, kan det vänta tills det töat eller är det bråttom?