1 709 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Takbyte
Hej
Jag ska byta tak på min villa och har fått in en del offerter och det är kostnader på mellan 133 000kronor-300 000 kronor. På vissa ingår allt och mer därtill, och på vissa ingår bara det nödvändigaste. Jag är ute efter det allra nödvändigaste men innan jag bestämmer mig undrar jag om det finns någon som kan rekommendera bra och billig takfirma, (vill inte skriva ut vilka jag har fått offerter från)
vore tacksam för lite hjälp med detta
Jag ska byta tak på min villa och har fått in en del offerter och det är kostnader på mellan 133 000kronor-300 000 kronor. På vissa ingår allt och mer därtill, och på vissa ingår bara det nödvändigaste. Jag är ute efter det allra nödvändigaste men innan jag bestämmer mig undrar jag om det finns någon som kan rekommendera bra och billig takfirma, (vill inte skriva ut vilka jag har fått offerter från)
Du skriver inte i vilket område i Sverige du söker firma? Sen ett tips så går inte alltid ”bra och billig” hand i hand...
, jag har en offert som verkar väldigt bra, men också väldigt dyr, det som ser bra ut brukar ju vara det dyraste, och med en inte allt för stor plånbok vill man gärna ha bra och billigt, har sex stycken offerter och två av dom verkar väldigt bra, men som sagt vill gärna ha förslag från er som har lite koll på sånt härZigge4816 skrev:
Akta dig för sk proffs,kolla ordentligt referenser!Zigge4816 skrev:
Hej
Klicka här för att svara