Hej!

Snabb fråga. Har en firma som byter vårat tak nu. brukar man lägga papp och spika läkt innan man gör genomföringar för exempelvis avluft från wc? Innan jag påminner dom om att dom kanske har glömt det vill jag bara kolla så att det kanske är så man gör?

Vi ska alltså ha 2 genomföringar från vinden och ut på taket och på den sidan där de ska upp är redan ny papp och läkt satt.

tacksam för snabbt svar.
 
Hej!

Det är helt okey att göra det i efterhand. Pappen måste antagligen ändå skäras in ovanifrån så att det blir uppvik.
 
Stort tack för snabbt svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.