Hej,
Köpte ny renstratt och brunnsutkastare till ett av stuprören.
Monterade ihop alla delar och blir osäker på om det blivit rätt här.
Tycker att rören borde sluta tightare mot varandra.
Klämman till röret går inte att stänga heller eftersom röret på brunnsutkastaren är för tjockt.
Ska det se ut såhär men att rörklämman bara flyttas upp så den kan greppa runt stupröret?
Köpte ny renstratt och brunnsutkastare till ett av stuprören.
Monterade ihop alla delar och blir osäker på om det blivit rätt här.
Tycker att rören borde sluta tightare mot varandra.
Klämman till röret går inte att stänga heller eftersom röret på brunnsutkastaren är för tjockt.
Ska det se ut såhär men att rörklämman bara flyttas upp så den kan greppa runt stupröret?
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Den delen som överlappar är ju gjord för att kunna skjutas upp vid behov, därför passar inte klämman
Klicka här för att svara

