Hej! Ska få upp ett tak på lilla entrén på vår villa i år, men vet inte riktigt hur jag ska ha det. Sadeltak eller ett som lutar utåt från fasaden?

Om sadeltak, låta det gå över så det hamnar strax över hängrännan på garaget till vänster?

Kommer troligtvis bli inramad med staket som en ”farstukvist”

Om någon är duktig och rita förslag så är det mer än välkommet
 
  • Villa med tegelfasad och planerad entrétakbyggnation, angränsande garage, byggmaterial på marken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Entré till en villa med oavslutad trätrall utan tak, bredvid garage och en röd bil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Panoramavy över en villa och garage med en man framför huset som förbereder för takbygge på entrén.
  • Entré till villa med träveranda, röd tegelvägg, vit dörr och fönster, intill garage med sadeltak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.