Hej! Ska få upp ett tak på lilla entrén på vår villa i år, men vet inte riktigt hur jag ska ha det. Sadeltak eller ett som lutar utåt från fasaden?
Om sadeltak, låta det gå över så det hamnar strax över hängrännan på garaget till vänster?
Kommer troligtvis bli inramad med staket som en ”farstukvist”
Om någon är duktig och rita förslag så är det mer än välkommet