Hej Jag har ett elementhus från 1961 1 1/2 plan med 35 graders tak lutning, ska byta tak och funderar på betongpannor. någon som vet om taket klarar den ökade vikten? tycker det verkar lite klent, takstolarna är 100x35mm, cc måttet 90cm
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.