Jag har plockar bort några kattvindar(eller vad det heter, utrymmet mellan plåttaket och rummen på övre våningen) för att få mer utrymme, mer värme, mindre ljud in, och lite bättre el draget. Nu skall jag till att isolera(äntligen). Och jag är inte så bra alls på isolering och fukt. Luftspalt och 150 mm isolering mot den yttrepanelen hat jag tänkt. Punkt. Men kanske jag borde ha något till? Vi brukar elda mycket i spisarna men kör lite med el också.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.