M mha0221 #1 Medlem · Västerbotten · 34 inlägg 22 aug 2011 13:03 mha0221 Medlem Västerbotten 34 inlägg 22 aug 2011 13:03 #1 Hur stagar man upp takutsticket på gaveln? Jag har råspont 22mm som undertak.
Ola78 #2 Medlem · 1 070 inlägg 22 aug 2011 13:23 Ola78 Medlem 1 070 inlägg 22 aug 2011 13:23 #2 Man brukar aldrig staga gavelsprånget på tak då råsponten i sig är styv nog att klara det. Det brukar inte hänga ut så extremt långt. Här kan du läsa lite mer http://www.traguiden.se/TGtemplates/popup2spalt.aspx?id=5125 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Man brukar aldrig staga gavelsprånget på tak då råsponten i sig är styv nog att klara det. Det brukar inte hänga ut så extremt långt. Här kan du läsa lite mer http://www.traguiden.se/TGtemplates/popup2spalt.aspx?id=5125