Håller på och sätter upp takpanel på vinden snedtak.
Vad använder jag för list eller något när takpanelen möter varandra snett upp i tacknock?

Sen håller jag på gipsar runt takfönstret. Där gips och takpanel möts. Det kommer vara takpanel runt fönstret och där det kommer att gå en list runt. Hur bred ska listen vara för att det ska vara snyggt.

Sidorna i fönstret är gipsade och för att få det snyggt mot listen och takpanelen. Är det latexfog man kör?

Jag har takbjälkar 4 st som går rakt över, och där har jag sågat ut i takpanelen för dom.
Hur ska jag göra så det blir snyggt sen runt takbjälkarna, köra någon list?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.