Jag undrar hur jag enkelt täcker ett elhål som inte ska användas. Har tejpat och puttat in kablarna och vill nu täppa till innan jag bredspacklar. Har löst liknande problem på gipsvägg med en trekantsbit. Kan man göra något liknande här? Tack!

DSC_0153.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Åsa Lund
Du måste ta bort kablarna ur centralen i andra änden också.
Putsa igen med exempelvis gipsbruk
 
tommib
Snabbtorkande cement, eller husfix. Men som Åsa sa måste kablarna bort först. Du kan sen med fördel också ta bort den gamla plåtdosan innan du fyller igen hålet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.