Håller på att renovera ytskikten i källaren. Har en sektion med en hel radda hål genom puts, halmisolering in i LättBetong där det drar mycket kalluft.
River gamla finputslagret som vävtapeten cementerad med och ska lägga ett lager grovputs för att jåmna av och sen nytt finputslager som målas.
Bör jag bara fylla ut hålet med grovputs, eller ersätta isoleringen först med silikon eller fogskum eller något annat? Vad hade du gjort?