Det går inte att trycka in kablarna så mycket, elektrikern som fixade det gjorde inte hålet större, är 7 cm istället för 10. Finns det någon annan variant av doslock som sticker ut lite?JLyck skrev:
Du får ju vika ihop kablarna lite snyggt inte bara trycka dem inåt. Då ska det nog gå 
Elektrikern fick gå eftersom han var oseriös som det är vanligt bland vissa hantverkare. Så vi får hitta lösningar på det som är kvar.E etompau skrev:
Klicka här för att svara

