Vi har några Com Hem-uttag ("3 hål i väggen") som vi vill täcka för med doslock eller liknande då vi aldrig använder uttagen. Uttagen i sig börjar dessutom bli gula och fula till färgen.

Vi bor i en villa med cirka 5-6 Com Hem-uttag fördelat på två våningsplan. Vi använder endast ett av uttagen för linjär-tv. Telefoni används ej och internet fås genom stadsnätets fiberlösning (ej Com Hem alltså). Så resten av uttagen är verkligen överflödiga.

Är det fritt fram att täcka för uttagen vi ej använder eller finns det en risk att vi på något sätt påverkar det enda uttag vi faktiskt använde? Om det bara är att köra - hur gör man det på enklast sätt?

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.