Det är så att vi har bytt position på vår toapappershållare och det finns två borrhål från tidigare installation (två borrhål, en med plug en utan) på fogen mellan två kakelplattor.
Vilket är det bästa sättet att "återställa" så att den inte syns? Silikon? Fog?
Det gäller i en nyrenoverad gästtoan där det inte finns någon dusch/bad, bara tvättställ i toaletten.
==============================================================
En annan fråga, jag har inte applicerat silikon på de nya borrhål innan jag fästade/skruvade dit toapappershållaren, är det OK?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilket är det bästa sättet att "återställa" så att den inte syns? Silikon? Fog?
Det gäller i en nyrenoverad gästtoan där det inte finns någon dusch/bad, bara tvättställ i toaletten.
==============================================================
En annan fråga, jag har inte applicerat silikon på de nya borrhål innan jag fästade/skruvade dit toapappershållaren, är det OK?
Medlem
· Västmanland
· 60 inlägg
Iom med att det endast en toalett har du förmodligen endast tätskikt på golv med uppvik men inget tätskikt på vägg. Hade du haft det hade du vart tvungen att (botten)fylla hålen med silikon, i lämplig färg t.ex vit.
Nu kan du fylla med vad du vill som du anser ser ok ut, jag hade nog tagit vit silikon ändå.
Mvh
Johannes
Nu kan du fylla med vad du vill som du anser ser ok ut, jag hade nog tagit vit silikon ändå.
Mvh
Johannes
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök
Kök -
Nån som har installatör befogenheter Growatt?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Nibe attack 2000 ställa in?
El -
Hur tar man bort en duschblandare med täckplatta?
Badrum -
Vad är detta för tunn träbit som lagts för att täcka rörelsefogen?
Golv