861 läst ·
3 svar
861 läst
3 svar
Ta sig fram på masonit på vinden
Ska göra en del kabeldragningar på vinden. På en del av ytorna är det lagt spånskivor, vilket fungerar alldeles utmärkt att gå på. På andra ytor ligger det bara masonit. Vilka är era bäst tips på hur jag tar mig fram på masonit? Jag är tvingad att krypa på dessa ytor. Jag är totalt ovig, 188 cm lång och väger 110 kg. Att ha knäna på varsin takstol är uteslutet. 
Klicka här för att svara
