Ska göra en del kabeldragningar på vinden. På en del av ytorna är det lagt spånskivor, vilket fungerar alldeles utmärkt att gå på. På andra ytor ligger det bara masonit. Vilka är era bäst tips på hur jag tar mig fram på masonit? Jag är tvingad att krypa på dessa ytor. Jag är totalt ovig, 188 cm lång och väger 110 kg. Att ha knäna på varsin takstol är uteslutet. :crysmile:
 
Lägg några reglar 45x120 mellan takstolarna som du flyttar med dig.
 
  • Gilla
Carl_X
  • Laddar…
Skicka in ungarna eller frugan om dom väger mindre….
 
  • Haha
Carl_X
  • Laddar…
Det är väl lite elakt att gå på dem eller? :crysmile:
 
  • Haha
ornet och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.