Tack för er omtanke! Nej, vi kommer inte att ge oss på dessa träd själva. Möjligtvis när de väl ligger på backen i så fall, med att rensåga, klyva osv. Maken har viss vana med motorsågen och har rejäla skyddskläder osv, men träd av den här kalibern är en lite annan grej än de vi tidigare gett oss på...