Det är så bra att du är här och rätar ut sånt här kinglolle :)
 
Tack för er omtanke! Nej, vi kommer inte att ge oss på dessa träd själva. Möjligtvis när de väl ligger på backen i så fall, med att rensåga, klyva osv. Maken har viss vana med motorsågen och har rejäla skyddskläder osv, men träd av den här kalibern är en lite annan grej än de vi tidigare gett oss på...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.