1 230 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Ta igen sista året
Hej, vet inte om jag postat detta rätt men ger det ett försök här.
Jag gick två år på el & energiprogrammet men var tvungen att hoppa av sista året pga personliga skäl. Nu skulle jag vilja plugga ikapp det sista året men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Har kollat lite på distansia då jag gärna vill kunna plugga medans man jobbar. Skulle det vara ett bra ställe eller finns det någon annat?
Tacksam för all hjälp
Jag gick två år på el & energiprogrammet men var tvungen att hoppa av sista året pga personliga skäl. Nu skulle jag vilja plugga ikapp det sista året men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Har kollat lite på distansia då jag gärna vill kunna plugga medans man jobbar. Skulle det vara ett bra ställe eller finns det någon annat?
Tacksam för all hjälp
Som sagt, kolla upp komvux i din kommun.
Det gör också lite skillnad om du hoppade av för ett eller tio år sedan vad jag förstår, även det är värt att kolla upp.
Välkommen till forumet och lycka till med att läsa ikapp!
Det gör också lite skillnad om du hoppade av för ett eller tio år sedan vad jag förstår, även det är värt att kolla upp.
Välkommen till forumet och lycka till med att läsa ikapp!
Klicka här för att svara
