Hej, vet inte om jag postat detta rätt men ger det ett försök här.

Jag gick två år på el & energiprogrammet men var tvungen att hoppa av sista året pga personliga skäl. Nu skulle jag vilja plugga ikapp det sista året men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Har kollat lite på distansia då jag gärna vill kunna plugga medans man jobbar. Skulle det vara ett bra ställe eller finns det någon annat?

Tacksam för all hjälp
 
Åsa Lund
Kolla med syo på skolan där du gick in du kan få råd där
 
Kolla med komvux i din kommun
Du behöver inte läsa om de kurser du har godkänt i
Det är värt ett försök
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
tommib
Som sagt, kolla upp komvux i din kommun.

Det gör också lite skillnad om du hoppade av för ett eller tio år sedan vad jag förstår, även det är värt att kolla upp.

Välkommen till forumet och lycka till med att läsa ikapp!
 
Hoppade av för 3 år sen, snart 4. Ska kolla lite på komvux. Tack :)
 
  • Gilla
a.o.f
  • Laddar…
Lycka till (y)
 
Tack så mycket :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.