Har byggt garage och avslutat stuprör med en tunna. Ställde dit den idag och efter lite regn är den smockfull och regnet verkar håll i sig under natten. Ingen hållbar lösning som det verkar...
Jag hade tänkt slippa gräva och koppla på dagvattnet till rören på huset som står 6m bort men tunnor verkar ju inte vara en lösning. Måste vattnet tas om hand eller kan det bara få rinna ut i marknivå eller sabbar det garaget?
Garaget är på 60 kvadrat sadeltak