Skulle ge mig på att börja gräva upp en tvättställning i min trädgård ikväll, med fyra rejäla stålben förankrade i massiva fundament. Är det alltid att gräva upp fundamenten som gäller eller kan man ge sig på att kapa med vinkelslip exempelvis? Fundamenten verkar vara åtminstone 40x40x40 så blir ju en jäkla lyftinsats....?
 
  • Uppgrävning av ett stålben förankrat i ett betongfundament i en gräsmatta, med jord och grästuvor runtomkring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vinkelslip.
 
Kapa med vinkelslip och begrav fundamentet där det står. Ingen kommer sakna det.
 
  • Gilla
  • Haha
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.