Skulle ge mig på att börja gräva upp en tvättställning i min trädgård ikväll, med fyra rejäla stålben förankrade i massiva fundament. Är det alltid att gräva upp fundamenten som gäller eller kan man ge sig på att kapa med vinkelslip exempelvis? Fundamenten verkar vara åtminstone 40x40x40 så blir ju en jäkla lyftinsats....?
Klicka här för att svara

