Hur fungerar denna kopplingen?
Kan man stänga termostaten och ta bort elementet eller behöver man plugga muttern där elementet sitter?
 
  • Bild på en radiatorventil med termostatknopp och anslutningar, användare undrar om avmontering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L
Det är ett enrörssystem du har , kanske det går att stänga till vredet till höger , så det blir stopp mor radden , det finns rörisar här som kan ju sådana här saker
 
På den vänstra sidan under där radiatorn ansluter ska det finnas avst (insex) . Räkna varven när du skruvar in och stänger, så du öppnar lika många när du sätter på igen.
 
  • Gilla
Liteavvarje
  • Laddar…
Tusen tack för svaret. Insexskruven finns där enligt beskrivning.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.