galento
Hejsan,finns det nåt bra "medel" som man kan använda att ta bort pulverlack med,eller är det bara blästring som gäller. :-/
 
galento
joflopp skrev:
Sporthojsnissar har koll på pulverlack.  8-)
[länk]
Tack joflopp,ska kolla upp detta.
 
P
Länken funkar inte för mig, men DOT4 bromsvätska är inte snällt mot lacker (det kan vårt vardagsrumsgolv intyga efter att jag skulle fylla på bromsvätska i MTB:n...).
Pensla på, stoppa i säck några dagar och skölj sedan av färgen.
 
Sök på följande i Google: "ta bort pulverlack" site:sporthoj.com
=)

Bromsvätska funkar på sämre lacker men inte på pulverlack enligt vad jag förstår.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.