Adamlarsson1 #1 Medlem · 1 inlägg 3 sep 2022 10:23 Adamlarsson1 Medlem 1 inlägg 3 sep 2022 10:23 #1 Hej, tänkte ta bort telefonjacket i bifogad bild, något speciellt jag bör tänka på? Potentiellt relevant information: -Fiber är indraget i huset -Min gissning är att telefonjacket har använts till ett gammalt larmsystem Tack för svar! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Demmpa:s inlägg har markerats som bästa svar. #gammalt #ta-bort #telefonjack
Hej, tänkte ta bort telefonjacket i bifogad bild, något speciellt jag bör tänka på? Potentiellt relevant information: -Fiber är indraget i huset -Min gissning är att telefonjacket har använts till ett gammalt larmsystem Tack för svar!
Bästa svaret Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 22 304 inlägg 3 sep 2022 16:58 Demmpa Husägare Kalmar 22 304 inlägg 3 sep 2022 16:58 #2 Används inte telefonledningen längre så är det bara att klippa trådarna. Det aktuella jacket är inte ens inkopplat utan trådarna är skarvade med ”fiskögon”.
Används inte telefonledningen längre så är det bara att klippa trådarna. Det aktuella jacket är inte ens inkopplat utan trådarna är skarvade med ”fiskögon”.