Ska avinstallera och ta bort det här gamla larmet i ett hus. Hur går jag bäst tillväga? Bryta strömmen, ta bort batteriet och bara skruva ur? Något annat att tänka på?
Obs vi vet inte vilket företag som skött larmet då det är väldigt gammalt.
Obs vi vet inte vilket företag som skött larmet då det är väldigt gammalt.
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Jag skulle ;
1klippa sirener..
2 batteriet
3strömkabeln.
Nu är det bara att klippa och skruva bort
1klippa sirener..
2 batteriet
3strömkabeln.
Nu är det bara att klippa och skruva bort
Klicka här för att svara

