förre ägaren har smetat brunfärg på granitgrundstenarna ,jag vill ha bort färgen så att den naturliga "looken" kommer fram.Har prövat thinner,värmepistol,sliprondell,högtryckstvätt,ingen effekt.Kan inget om blästring,skulle det kunna fungera?Eller något annat?