Vad jag har förstått så är det versionen på mjukvaran, jag har 1.4 och hade problem att få termostaten att ta information från golvgivaren. Den slog automatiskt över till rumsgivaren istället, men när jag återställde termostaten enligt instruktionen så gick det bra och den slog över till golvgivarläge, manualen är inte speciellt utförlig, man får anta ochj gissa en del.
MVH Hans