Hej,

precis efter att man har slagit på termostaten så visas ett "U" och några siffror i dislay lite hastigt, är det någon som vet vad det är för information. Jag hittar inget i instruktionsboken om det?
 
Vad jag har förstått så är det versionen på mjukvaran, jag har 1.4 och hade problem att få termostaten att ta information från golvgivaren. Den slog automatiskt över till rumsgivaren istället, men när jag återställde termostaten enligt instruktionen så gick det bra och den slog över till golvgivarläge, manualen är inte speciellt utförlig, man får anta ochj gissa en del.

MVH Hans
 
Tack.

1.4 står på min också, då vet jag.

Jag trodde det kanske kunde vara någon funktion som visade hur många kwh den hade förbrukat från start eller nåt sånt. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.