Hej, vet inte om det var rätt forumsdel, men min fråga lyder:
Jag var tvungen att olja in mitt trägolv i vardagsrummet vid 2 olika tillfällen pga möbler som inte gick att få ut ur rummet.
Pga detta så blev det en tydlig oljelinje rätt över golvet.
Finns det några bra tips man kan få bort denna linje?
Edit: har redan testat att olja på en liten del där linjen är en andra gång, i hopp om att det skulle bli så pass mycket olja så att linjen inte längre skulle vara synlig, men det hjälpte inte
Mvh