Hej!
Vad ska man titta på för kritiska lägen på ett plåttak? Kan man se så dubbelvalsen är tät överallt? Är det hörnen som är viktigast? Där det bara ligger papp med limning mellan längderna, kan man se så limningen är riktigt gjord på något sätt?
Kort och gott vilka är de kritiska punkterna vid läggning av plåttak/papp?