nimhed #16 Medlem · Skåne · 3 671 inlägg 30 mar 2009 12:34 nimhed Medlem Skåne 3 671 inlägg 30 mar 2009 12:34 #16 Jap kör på en patchpanel och sedan är det bara att byta lite kablar om man ska börja använda ett nytt uttag. http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&@where.ItemID@EQ=924230
Jap kör på en patchpanel och sedan är det bara att byta lite kablar om man ska börja använda ett nytt uttag. http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&@where.ItemID@EQ=924230