H Håbbe01 skrev:
[bild]
OK, tack!
Jag tyvärr ingenting om systemet.
Jag vet inte om det är något som är installerad inne eller ute. Jag bor tyvärr inte i lägemheten och kan tyvärr inte kolla fysik men undrade om man kan märka om rotorn snurrär hemma ellöer är det något som man behöver kolla på taket eller i källaren? Tack för hjälpen!
 
M Mikko_Suomalainen skrev:
OK, tack!
Jag tyvärr ingenting om systemet.
Jag vet inte om det är något som är installerad inne eller ute. Jag bor tyvärr inte i lägemheten och kan tyvärr inte kolla fysik men undrade om man kan märka om rotorn snurrär hemma ellöer är det något som man behöver kolla på taket eller i källaren? Tack för hjälpen!
Systemet är helt nytt mindre än 1år och rotorn borde inte ha en problem.
Kan man återställa standardinställningarna och ta bort larmet?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.