7 788 läst ·
3 svar
8k läst
3 svar
Svettslang på vintern!
Hej
Jag dränera ur vår droppslang som går runt huset i häcken (110 meter) genom att öppna i ena ändan och blåser med tryckluft Den är nedgrävd mellan 5 och 10 cm. Men enligt tillverkaren ska det inte behövas.
//Calle
Jag dränera ur vår droppslang som går runt huset i häcken (110 meter) genom att öppna i ena ändan och blåser med tryckluft Den är nedgrävd mellan 5 och 10 cm. Men enligt tillverkaren ska det inte behövas.
//Calle
Klicka här för att svara