1 767 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Svenska inredningsprogram på DVD?
Någon mer än jag som tycker att det är alldeles för dåligt med svenska inredningsprogram som släpps på DVD? Jag tänker speciellt på SVT:s Nya Rum, TV3:s Kvarteret / Från Koja till Slott, TV4:s Bygglov.
Med tanke på låga produktionskostnader för DVD så borde detta vara ett självklart för bolagen att stärka sina program?
Har själv försökt att spela in dessa serier men det är inte alltid man kommer ihåg, det kan vara krockar mm.
Vissa av SVT:s program hamnar ju på nätet, men de brukar ofta vara av mer nyhetskaraktär.
Med tanke på låga produktionskostnader för DVD så borde detta vara ett självklart för bolagen att stärka sina program?
Har själv försökt att spela in dessa serier men det är inte alltid man kommer ihåg, det kan vara krockar mm.
Vissa av SVT:s program hamnar ju på nätet, men de brukar ofta vara av mer nyhetskaraktär.
Måste tyvärr säga att min egen åsikt om den tidningen var att det var 79 kr åt fanders... Lägger hellre pengarna på 2 andra indredningstidningar. Den kändes väldigt tunn.
Har inte kollat DVDn än eftersom jag blev besviken på tidningen.
/alacs
Har inte kollat DVDn än eftersom jag blev besviken på tidningen.
/alacs
Klicka här för att svara