Hej!

Hur svårt är det att koppla hårda kopparrör och klämringskopplingar???
Blir det lätt tätt eller måste man vara extremt noggrann?
 
Hårda kopparrör är inte svårare att koppla eller få täta än glödgade, snarare tvärt om eftersom du inte behöver tänka på stödhylsa.

/Mario
 
Vet du inte vad du gör är det svårt! Det är inte bara att dra ihop en koppling. Helst ska den smörjas med rörkitt och sedan dras med xx kraft eller känsla.
rogge
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.