Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
1. Vad rekommenderar ni för material?
2. Är det väldigt opraktiskt med svart?
3. Vad är egentligen skillnaden på ett staket kontra insynsskydd i detta läget - enbart höjden, eller skiljer ngt i konstruktionen?
bifogar bild hur jag tänkt mig
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad för material? Tryckt trä är väl lämpligt? Och måla det svart sedan?K Katrin And skrev:[bild] Hej! Tänkte bygga ett staket/insynsskydd till radhus. Jag tänker mig ett svart staket med liggande ribbor!
3. Vad är egentligen skillnaden på ett staket kontra insynsskydd i detta läget - enbart höjden, eller skiljer ngt i konstruktionen?
bifogar bild hur jag tänkt mig [bild]
K Katrin And skrev:[bild] Hej! Tänkte bygga ett staket/insynsskydd till radhus. Jag tänker mig ett svart staket med liggande ribbor!
Svart kommer att bli snyggt. Kör du med tryckt virke har du ett bra skydd. Bygger du med tryckt så låt det vara en säsong och sedan på med någon träolja med pigment.K Katrin And skrev:[bild] Hej! Tänkte bygga ett staket/insynsskydd till radhus. Jag tänker mig ett svart staket med liggande ribbor!
Liknande trådar
-
skyddar glas-staket mot vind ?
Altan & Uteplats -
Eftersatt staket med snickarglädje-försöka rädda eller inte, samt hur?
Färg, Måla & Tapetsera -
Nät-sektioner (ca 150 X 70cm) till temporärt staket till hund
Trädgårdsmaskiner -
Nya fasadbrädor under fönster - för svårt?
Fasad -
Köksöverskåp dikt mot tak - svartmögel?
Kök