10 006 läst ·
21 svar
10k läst
21 svar
Svamp i krypgrund. Åtgärd?
Ta noga reda på vilken fungicid du ska använda. Så det inte används fel sort. Jag kan nada, men själv skulle jag verkligen kolla upp detta noga.
Och att skicka en liten bit på analys är kanske inte så dumt ändå, om det nu inte kostar tusentals kronor ...
Och att skicka en liten bit på analys är kanske inte så dumt ändå, om det nu inte kostar tusentals kronor ...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Känner du någon målare, bonde eller annan yrkesman som har anledning att hantera sådana kemikalier,Qlram skrev:
så kan han/hon skaffa starkare grejor åt dig.
Kontakter, kontakter och åter kontakter är tyvärr det som gäller i denna världen.
Hej. Det här var ett tag sedan. Vi fick bort svampen med lätthet. Stenen var det svåraste. Det tog lång tid innan den sprack och det var tungt. Jag tittar in i krypgrunden med jämna mellanrum, mest på jakt efter möss.S Svcb skrev:
Det finns ingen tillväxt alls.
Q Qlram skrev:
Tack för svar och vad skönt att allt gick bra. Sanerade du det själv? Upptäckt liknande i vår krypgrund och tänkte försöka mig på att göra en del själv, om möjligt, men verkar som att det riktigt kraftiga medlet inte säljs till gemene man utan till de i branschen bara (o där är jag inte)
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden