Hej,
Vi har en stor men blåsig altan 2,5 m upp i vårt suturänghus.
Är less på parasollet som aldrig är stilla...
Tänkte köpa en pergola, som bara väger ca 25 kg. Tänkte förankra den med genomgående skruvar med brickor i tjocka reglarna.
Nu till min fråga. Svajar en pergola mycket?
Har du erfarenhet?
Skriv gärna en rad eller två.
ps.Vi monterar ner stolparna till vintern.
Tack på förhand MollyMoon
Bild1: Amazon, Bild2: Rusta