803 läst ·
4 svar
803 läst
4 svar
Sulan lös till Bosch GST 120 E
Idag när jag skulle använda min Bosch-stickis upptäckte jag att sulan var lös, precis som när man släpper spännet för att justera den i sidled. Visade sig att armen för att låsa foten inte har något motstånd när jag ska låsa.
Någon idé om vad man kan hitta på själv innan jag lämnar in den på service? Någon annan som har råkat ut för samma sak?
Någon idé om vad man kan hitta på själv innan jag lämnar in den på service? Någon annan som har råkat ut för samma sak?
Se där, ett litet reglage som jag aldrig tidigare tagit notis om. 
Tydligen har reglaget vibrerat upp så mycket att armen var helt lös och gav intrycket av att vara trasig. Nu är allt frid och fröjd igen. Tack.
Tydligen har reglaget vibrerat upp så mycket att armen var helt lös och gav intrycket av att vara trasig. Nu är allt frid och fröjd igen. Tack.
Klicka här för att svara