Du kan ha vilken Shelly som helst så länge den innehåller ett relä till att styra kontaktorn, så om du inte behöver några extra finesser kan du låta prislappen styra. Vill du ha en som sitter på DIN-skenan blir det en Pro som är lite dyrare men även där kan du välja den enklaste. Slutligen finns ju 3EM som är gjord för att mäta effekt/energi på trefas men den kan också styra en kontaktor.