Är själv orolig att vår fina Julia (Meec) robot ska bli stulen trots att den är billig.
Är det många som fått sina Robotar stulna?
Kanske vore bra att ha en klistrad tråd där folk som drabbas kan skriva. Har själv kollat på en del begagnat på blocket och alla känns inte ärliga bara genom att man läser annonstexten.
 
När jag lämnade in våran Gardena på service så pratade jag med service killen om just detta.

Enligt honom så är det ganska få som själs,.
Vet inte men gissar själv att det är för mycket jobb att forcera kod låsningen etc...
men det förekommer säkert om inte annat för reservdelar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.