187 066 läst ·
424 svar
187k läst
424 svar
Strunta i tv-paket, se "gratiskanalerna" ändå?
Men äpplet är bättre , skiljer 2000kr dock
Nu pratar jag inot mig själv lite , jag har båda 2 och måste säga att äpplet är smidigare /dyrare/stabilae
Klicka här för att svara