3 435 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Strul med forumet
Forumet beter sig konstigt. Dels är det väldigt långsamt, ibland laddas sidorna inte alls (felmeddelande "database error"), och dels är sökfunktionen/nya inlägg borta. Det har varit så i några timmar nu, och samma sak var det igår under en tid.
Är ni medvetna om det, och i så fall, vad beror det på?
Är ni medvetna om det, och i så fall, vad beror det på?
Japp, vi är medvetna om att servern är överbelastad av någon anledning. Anledningen till att sökfunktionen är borta och till att forumet är helt stängt i bland beror på felsökning.
/M
/M
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Nu ska alla störningar vara åtgärdade. Det var en felaktig inställning som gjorde att forumet blev överbelastat.
Klicka här för att svara