Har en Worx WR165E som helt plötsligt efter vinterförvaring i oisolerad bod (Batteriet förvarat inomhus) börjar visa fördröjning på grund av regn i tid och otid. Har rengjort sensorn på ovansidan med tvättservett (alkohol) och skrubbat med en borste men fortfarande samma fel. Tröttsamt på en nästan helt ny robot! Jag kan lämna in den på LetMeRepair på garanti vilket brukar ta veckor eller så kunde jag köpa en ny sensor för 450 sek o montera själv.

Har nån annan fått samma fel? Kan det ha kommit fukt in i kablaget?!

Varför är det så dålig kvalitet på alla nya produkter?!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.