S Sussi Sjölander skrev:
Samma dosa som förr. Ville lägga till en lampa. Förut var det en blå och en brun kopplat på 1&3 inget på L. Även då var det fel då vi lära trycka på båda knapparna för att lampan skulle lysa.tommib skrev:
Klicka här för att svara


