Magnus E K
Det har gått 225 timmar. Hur gick det?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Sen är jag nyfiken på vilken givare du kör med ? Min aqara höll inte batteriet länge på.
 
mackee mackee skrev:
Sen är jag nyfiken på vilken givare du kör med ? Min aqara höll inte batteriet länge på.
Har sett de som använder aqara, men moddat dem så batteriet sitter utanför/bara sensorn inne i frysen. Kan ju vara värt att prova om man är lite fipplig med lödkolven.
 
tveksamt tveksamt skrev:
Har sett de som använder aqara, men moddat dem så batteriet sitter utanför/bara sensorn inne i frysen. Kan ju vara värt att prova om man är lite fipplig med lödkolven.
Då är det ju lättare att köpa en Fibaro fgbs-222 och en DS18b20 temperatursensor.
( zwave iofs på fibaron )
Ds18b20 temperatursenorn är vattentät, klarar -55 till 125C i 0.5C steg.
 
  • Gilla
tveksamt
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
Då är det ju lättare att köpa en Fibaro fgbs-222 och en DS18b20 temperatursensor.
( zwave iofs på fibaron )
Ds18b20 temperatursenorn är vattentät, klarar -55 till 125C i 0.5C steg.
Tack för tipset.
Har några ds18b20 ligger någonstans samtt också zwave gateway
 
mackee mackee skrev:
Tack för tipset.
Har några ds18b20 ligger någonstans samtt också zwave gateway
Kör inte mer än 3 sensorer på den Fibaron. Även om det står att den ska klara 6 så fungerar 3 utmärkt.. 4 sisådär o 5&6 inte alls.
Tog ett tag innan jag förstod varför det inte fungerade då jag körde med 6st.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.