13 784 läst ·
153 svar
14k läst
153 svar
Stötta Byggahus!!
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Förmodligen det mest begåvade inlägget hittills...S Stadsfiskalen skrev:
Hade jag inte haft byggahus så är jag ganska säker på att exempelvis verandan som vi byggde hade blivit klar.
Är väldigt tacksam för detta forum.
Man får mycket och bra hjälp från många personer, det är jag extremt glad över
Är väldigt tacksam för detta forum.
Man får mycket och bra hjälp från många personer, det är jag extremt glad över
Du menar att man skall få betala till Marlen för att få höra vad andra tycker?C crazytok skrev:Tyvärr håller jag inte mer er överhuvudtaget.
Det här eminenta forumet hade från första början kunnat vara ett Betalforum, där medlemmar betalar för att få ta del av andras kunskap och råd och Inspiration..
Hade utan problem betalat en mindre kostnad per månad för det.
Men nu är det inte så, det är ett GRATIS forum. Utan krav på varesig medlemmar eller dom som driver det! Därför tycker jag ni kan sluta med ert skitsnack, och lämna forumet om det nu inte passar er (vilket jag respekterar). Förstår om det inte passar alla, men det är heller ingen som tvingar er att hänga här?
Dom flesta är nog eniga med mig, att det är ett trevligt forum där vi kan hjälpas åt och ta del av varandras kunskap!
Varför inte då bidra med en peng när det behövs som bäst? Hade som sagt gjort det oavsett.
Nä, ni troll kan dra någon annanstans.. jag lägger hellre min tid på att läsa något vettigt på Byggahus än era fullkomligt meningslösa inlägg!
Nu släpper vi detta, och fokuserar på det goda. Nämligen Byggahus överlevnad!
Du fattar att de som driver detta omsätter 8 mille och jag 20% i vinst va ?
Jag vill inte betala för att göra Staffan2000 gnälla iaf
Exakt, de får väl lägga undan vinsten till bättre tider och inte lägga all vinst på massa renoveringar på sitt egna hus. De leasar en Tesla X sen förra året dessutom. De får väl sälja av grejer, typ deras BMW i3 om kassan sinar.C Calore skrev:
Exakt, det är så vi andra får göra. Jag ser ingen swishkampanj till Bromma kebab för att deras försäljning går ner.S Stadsfiskalen skrev:
Jag får köpa fler och fler leads av tyv, Bergvärme-info och kämpa ännu mer för att få jobb.
@Stadsfiskalen
@Calore
Det är ingen rättighet att vara på forumet.
"Ägarna" till forumet får väll "tigga" pengar om dom vill.
Det är väll bara att strunta i att donera?
Ni känns som typiska offerkoftor om man ska vara ärlig.
Sen vad är det för fel om fattiga och okunniga hänger på forumet? Är det förbjudet?
Bromma kebab är fria att tigga via Swish bäst dom vill
@Calore
Sen vad är det för fel om fattiga och okunniga hänger på forumet? Är det förbjudet?
Om du läser kritiken vi framför en gång till, ser du ju att det finns ett flertal personer som tycker att modereringen är under allt kritik (mörkertalet är nog stort). Det heter dessutom väl och inte väll! Ha en fin kväll.T TheGame skrev:@Stadsfiskalen
@Calore
Jag tycker ni ska sluta med dessa gnälliga, otrevliga och missunnsamma inlägg! Ingen tvingar er att stödja BH, ingen tvingar er att skriva här heller. De ber om hjälp, på ett trevligt sätt, och man kan avstå om man så vill. Det är verkligen inte tiggeri a la Lamotte. Själv väljer jag att stödja för BH för att jag har råd, för att jag verkligen gillar den.
Det är mkt värre än Lamotte . De utger sig för att kunna saker, men skriver fakta fel i sina texter och lurar människor som gör några av sina livs största affärer .Fadai skrev:
Jag tycker ni ska sluta med dessa gnälliga, otrevliga och missunnsamma inlägg! Ingen tvingar er att stödja BH, ingen tvingar er att skriva här heller. De ber om hjälp, på ett trevligt sätt, och man kan avstå om man så vill. Det är verkligen inte tiggeri a la Lamotte. Själv väljer jag att stödja för BH för att jag har råd, för att jag verkligen gillar den.
Modereringen är väldigt dålig. Staffan och gänget får skriva vad som helst. Säger man emot, då stänga man av från dem tråden.S Stadsfiskalen skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 930 inlägg
Värre än Lamotte? Har tyckt att du var lite roande att läsa inlägg av, som att titta på ett sönderstressat lodjur i en djurpark ungefär, men nu tog du ju idiotin till en ny nivå. Grattis, min första blockerade användare!C Calore skrev: