13 784 läst ·
153 svar
14k läst
153 svar
Stötta Byggahus!!
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag får 0 öre. Och hur mkt skatt tror du företagen betalat in ? Du vet dem som nu ska vara ödmjuka fast dem finansierar lekstugan Sverige .H Hochiha skrev:
Marlen slänger ut alla som inte tycker som hon. Det är ju kalasMultiMan skrev:
Om vi nu utgår från att du driver ett företag i byggbranschen, tycker du att du bidrar till att människor får en positiv syn på byggföretagare?C Calore skrev:
Vi betalar alla skatt. Med både inkomstskatt och arbetsgivaravgifter är det inte så att löntagare är lågbeskattade. Av någon anledning har många företagare gått på entreprenörskulten; jättestöddiga när det går bra och risken att driva eget betalar, och gråter över hur hemskt missgynnade de är om de bryter benet och risken går de emot.C Calore skrev:
Jag tycker det är lovvärt att folk pallar driva företag, för det är inte min grej, jag tar hellre mindre betalt och lägre risk, men den här jargongen att man är ensam att betala skatt är rätt patetisk. Bolagsskatten som betalas in beror ju också huvudsakligen på andras arbete i flermansföretag, så då blir det inte så mycket kvar.
Som ditt tidigare inlägg då menar du? Om att hon kastar ut alla som tycker olika. Det är ju bevisligen rena faktafel för du är ju de facto kvar. Så hur ska du ha det?C Calore skrev:
Att hon (eller någon annan moderator) stoppat dig från att skriva i andra trådar kanske inte är så konstigt med tanke på hur du uttrycker dig. Men det är ju klart, du är väl ofelbar och alla andra som inte tycker som du har fel, eller?
Jag är inte ofelbar, men tex Staffan som skriver sakfel får posta hur mkt skit som helst . Men vi andra,,nej nejtveksamt skrev:
Som ditt tidigare inlägg då menar du? Om att hon kastar ut alla som tycker olika. Det är ju bevisligen rena faktafel för du är ju de facto kvar. Så hur ska du ha det?
Att hon (eller någon annan moderator) stoppat dig från att skriva i andra trådar kanske inte är så konstigt med tanke på hur du uttrycker dig. Men det är ju klart, du är väl ofelbar och alla andra som inte tycker som du har fel, eller?
Haha, då har du inte sett mycket. Ganska svaga individer, speciellt som företagsledare. Men sponsra på duMultiMan skrev:
Det här forumet består till största del av fattiga, obegåvade, lågutbildade personer så jag förstår dig fullt ut. Folk skriver ut saker i affekt, även fast de inte besitter någon kunskap i ämnet. När man sedan skriver sanningen, svider det för många inkl moderatorer. Skeppet sjunker snart.C Calore skrev:
https://teraply.se/narcissismS Stadsfiskalen skrev:
C Calore skrev:
Tyvärr håller jag inte mer er överhuvudtaget.S Stadsfiskalen skrev:
Det här eminenta forumet hade från första början kunnat vara ett Betalforum, där medlemmar betalar för att få ta del av andras kunskap och råd och Inspiration..
Hade utan problem betalat en mindre kostnad per månad för det.
Men nu är det inte så, det är ett GRATIS forum. Utan krav på varesig medlemmar eller dom som driver det! Därför tycker jag ni kan sluta med ert skitsnack, och lämna forumet om det nu inte passar er (vilket jag respekterar). Förstår om det inte passar alla, men det är heller ingen som tvingar er att hänga här?
Dom flesta är nog eniga med mig, att det är ett trevligt forum där vi kan hjälpas åt och ta del av varandras kunskap!
Varför inte då bidra med en peng när det behövs som bäst? Hade som sagt gjort det oavsett.
Nä, ni troll kan dra någon annanstans.. jag lägger hellre min tid på att läsa något vettigt på Byggahus än era fullkomligt meningslösa inlägg!
Nu släpper vi detta, och fokuserar på det goda. Nämligen Byggahus överlevnad!