Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Såg att Byggahus tappat annonsintäkter pga av bristande annonsering från företag under dessa Coronatider...

Som Byggahus Freak tvekade jag inte en sekund på att hjälpa, vad skulle jag annars göra om kvällarna om inte Byggahus fanns? Vart skulle jag annars vända mig när jag behöver expertishjälp eller bara ett bollplank för mina idéer!?

Kom igen nu alla härliga medlemmar på Byggahus, nu hjälps vi åt och stöttar dem så gott vi kan.

Jag gör det iaf! :heart:

Här kan ni läsa mer och stötta:
https://www.byggahus.se/kara-lasare-stotta-vart-arbete-bli-byggahus-van

• Gilla
D09 och 6 till
  • Laddar…
Tomture61
Jag och tusentals andra blev av med https://www.nordicaudi.com/ så vill inte bli av med fler bra forum !
Ser att man får en liten krumelur vid sitt namn (y)

• Gilla
crazytok
  • Laddar…
Fulkemisten
Jag fick ingen krumelur. Däremot möjlighet att äntligen få rätt titel...

• Haha
Mikael_L
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Jag fick ingen krumelur. Däremot möjlighet att äntligen få rätt titel...
Det ska du kunna ändra under inställningar...

Jag är med (y)

• Gilla
crazytok
  • Laddar…
D09
Klart man bidrar

windestal
Med tanke på hur mycket kunskap och förströelse den här siten ger mig så är det klart man vill bidra. Tänk så mycket annat man lägger mer pengar på dom inte ger en bråkdel så mycket tillbaka...

C crazytok skrev:
Såg att Byggahus tappat annonsintäkter pga av bristande annonsering från företag under dessa Coronatider...

Som Byggahus Freak tvekade jag inte en sekund på att hjälpa, vad skulle jag annars göra om kvällarna om inte Byggahus fanns? Vart skulle jag annars vända mig när jag behöver expertishjälp eller bara ett bollplank för mina idéer!?

Kom igen nu alla härliga medlemmar på Byggahus, nu hjälps vi åt och stöttar dem så gott vi kan.

Jag gör det iaf! :heart:

Här kan ni läsa mer och stötta:
[länk]
Klart företag inte vill sponsra ett forum som hatar företagare.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
tank77 och 6 till
  • Laddar…
Märkligt. Ett forum som går ut på att gnälla på hantverksföretag som gör vinster på 5% , måste tigga swish för att rädda sin existens när deras vinst är över 20 % ??

• Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
C Calore skrev:
Klart företag inte vill sponsra ett forum som hatar företagare.
Ändå 500+ inlägg från dig...?

• Gilla
  • Haha
kristofo och 4 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Ändå 500+ inlägg från dig...?
Och ?

Jag tigger inte pengar för det.

C Calore skrev:
Märkligt. Ett forum som går ut på att gnälla på hantverksföretag som gör vinster på 5% , måste tigga swish för att rädda sin existens när deras vinst är över 20 % ??
Just nu ska nog företagare generellt vara väldigt ödmjuka, med tanke på hur mycket bidrag som man får med permitteringar, lån och direktstöd. Särskilt tjänsteföretag hålls flytande av riksbankens pengapress.

• Gilla
TRJBerg och 2 till
  • Laddar…
S
Nej, varför sponsra ett forum, där moderatorerna tar bort inlägg hejvilt.

De får väl ta lån som alla andra företag. Tiggeriverksamhet borde de inte hålla på med i alla fall, då är det bättre att spektaklet går under.

• Gilla
jonaserik
  • Laddar…
C Calore skrev:
Och ?

Jag tigger inte pengar för det.
Men du vill ändå använda forumet, trots att du tycker illa om det.

Var exakt menar du att det är företagarfientligt?

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
MultiMan
Har tämligen stor erfarenhet av olika forum. Marlen och Per ligger i absoluta toppen med hur sidan sköts och den modereras med stor integritet. (y)

Första gången jag betalar för en webbsida förutom nyheter och Youtube, och jag gör det med glädje.

• Gilla
Byggaren Bengt och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.