13 784 läst ·
153 svar
14k läst
153 svar
Stötta Byggahus!!
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Det innebär inga stora kostnader att driva ett forum.
Vi hyr ut kommersiella lokaler och har fått en hel del förfrågningar om sänkt hyra. Våra direkta motfrågor är hur stor del av omsättningen de tappat, vilka åtgärder de vidtagit och om de gått in med något kapital själva. Vi hjälper så klart till så långt det är möjligt, men en fråga som inte kan backas upp med någon sorts bevis för hur läget faktiskt är, faller platt. Ungefär som i det här läget.R reez skrev:
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 856 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 856 inlägg
Forumet kan bara bli bättre om inte allt hackas i sig helt okritiskt.MultiMan skrev:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 850 inlägg
Stackars olyckliga människor som har en sådan misstro till allt och alla. Har livet varit så hårt mot er? Tror ni verkligen BH tigger pengar till en hemlig lyxsemester eller oförtjänt höga löner, och dessutom pengar som de redan har? Det är ingen stor investering de ber om, mer likt en prenumeration på en tidskrift. Alla kan fritt göra sitt val om man tycker det finns ett värde.
Vart får du ifrån att forumet är gratis att vara med i?MultiMan skrev:
Du betalar med din egen information, dina inlägg och att du är en faktiskt medlem.
När dom säljer annonser på sidan är jag tämligen säker på att säljaren i samtalet med företaget tar upp hur många medlemmar forumet har.
Den informationen plus vilka grupper det postas mest i är den informationen man behöver för att välja marknadsföringskanal.
Utan medlemmar är forumet värdelöst.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 260 inlägg
Jupp, det är som att vara fotbollssupporter och en massa andra saker. I vissa fall är man både kund och produkt.
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Det är mycket som kostar pengar med att driva ett forum.
Om man inte uppskattar att de tigger pengar så finns det 3 altertanitiv
1. skänka pengar
2. Inte skänka pengar
3. Skippa forumet helt.
Om man inte uppskattar att de tigger pengar så finns det 3 altertanitiv
1. skänka pengar
2. Inte skänka pengar
3. Skippa forumet helt.
B Byggdjuret skrev:
Jag skänker till ställen som redovisar. =) När det redovisats och jag tycker att det är behövligt skänker jag.
Det finns enormt många som tigger pengar och köper lyx istället för att lägga på det som sades från början.
Bör inte vara så svårt kan jag tycka.
Jag väljer 2an så länge.
Men å andra sidan bidrar du med innehåll, nog så viktigt.Rkarlsson skrev:
Egentligen viktigare, ett innehållslöst forum som bara drivs med pengar från användarna är ju ganska poänglöst.
Allvetare
· Stockholm
· 3 063 inlägg
Just det du pratar om är ett stort problem. Man kan aldrig veta var pengarna går. Vem kan man lita på?Rkarlsson skrev: