3 302 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Storlek teknikutrymme
Efter olika åsikter från olika branschmän ställer jag frågan här. Vad skulle ni säga krävs för storlek på utrymme till teknik”rum” som innehåller fördelare till golvvärme, inkommande vatten och kollektorernas samt värmpump för jordvärme med inbyggd varmvattenberedare?
som vår ritning ser ut ligger detta utrymme under trappen med en bredd på ca 180 cm och ett djup på 90 cm. Höjden till tillräckligt hög för värmepumpen i den ändå detta ska stå.
vad har ni för erfarenheter/hur skulle ni tänka?
som vår ritning ser ut ligger detta utrymme under trappen med en bredd på ca 180 cm och ett djup på 90 cm. Höjden till tillräckligt hög för värmepumpen i den ändå detta ska stå.
vad har ni för erfarenheter/hur skulle ni tänka?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Det blir alltid för trångt, typ
Protte
Protte
Klicka här för att svara